Гарантії: Обмін, Повернення, гарантійний ремонт в компанії " Гамма-компонент»

Гарантія

Гарантії: Обмін, Повернення, гарантійний ремонт

Інтернет-магазин "Гамма-компонент", піклуючись про своїх споживачів, постійно проводить тестування виробленої продукції на власних інженерно-технічних потужностях і надає гарантію на всі товари терміном від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від виду товару. Термін гарантії вказаний в описі для кожного товару. У разі, якщо гарантія не вказана, зверніться до менеджера для надання повної інформації.

Важлива інформація

При отриманні замовлення кур'єрською службою, будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі.
Комплектність вказується в картці товару або в керівництві по його використанню.

Обмін або повернення товару

Для товару належної якості:
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»:
"Права споживача при придбанні товару належної якості:
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і, якщо збережено його товарний вигляд (упаковка), споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір і отримати назад гроші в розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний в день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару».
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів не рахуючи дня покупки. За умов, що товар належної якості, не був в експлуатації, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, комплектність, супровідна документація, що входить в комплектацію товару, не порушена упаковка*, збережені пломби, фабричні ярлики і товарна накладна.
* - часткове або повне порушення зовнішнього вигляду, цілісності упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне пошкодження.
У разі якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості, на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку проводиться обмін товару. Обміняти або повернути товар можна звернувшись до менеджера магазину будь-яким зручним для вас способом, вказавши номер замовлення або П.і. б. на кого був оформлений замовлення, найменування продукції і причину обміну або повернення.

Для товару не належної якості
У разі якщо товар не працює або перестав працювати в зазначений гарантійний період, то покупцеві також необхідно звернутися до менеджера зателефонувавши або написавши на електронну пошту вказавши номер замовлення або П.і. б. на кого був оформлений замовлення, найменування продукції та опис несправності. Передати товар відправивши його перевізником або самостійно привезти його в наш офіс в м.Києві. Оплата доставки в інтернет-магазин і назад для покупця в Безкоштовна. Але, якщо товар виявиться робочим або не відповідає правилам гарантійного обслуговування, то він буде повернутий покупцеві за його рахунок. Ремонт, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку/акту Сервісного центру про те, що умови монтажу, підключення та експлуатації не порушені. Також гарантійні зобов'язання не вступають в силу в наступних випадках:
1.При внутрішніх або зовнішніх механічних і електромеханічних пошкодженнях або видимих дефектах, таких як тріщини, відколи, вм'ятини, здуття елементів, сліди гару, кіптяви і т. п., які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
2. При пошкодженнях, що виникли в результаті впливу стихійних лих, агресивного середовища, впливі високих температур, а також у випадках якщо в вироби потрапила рідина або інша речовина; при пошкодженнях, що сталися з вини гризунів, комах
3. При пошкодженнях внаслідок транспортування і неправильного зберігання;
4. При внесенні будь-яких конструктивних змін. У випадках якщо було вироблено несанкціонований розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
5. При пошкодженнях, спричинених використанням товару не за призначенням або з порушенням правил підключення, монтажу та експлуатації;
6. При не збереженні оригінальної упаковки, маркування на продукції, пломб і ярликів.
7. При порушенні стандарту живлення мережі, зазначеного виробником, або при використанні обладнання в нештатному режимі; при пошкодженнях, викликаних аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
8. При пошкодженнях, викликаних дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або пошкодження виникли в результаті з'єднання і підключення товару ДО ІНШИХ ВИРОБІВ;
9. Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування, ремонт або заміну частин у зв'язку з їх зносом.